به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، شرکت بهنوش در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حاضر شد و در بازه 3 روزه برگزاری نمایشگاه(اول تا سوم خرداد 1402) یک نظر سنجی علمی را با ارائه پرسشنامه آنلاین (به روش کمی با طیف لیکرت) راجع به تغییر ظاهر دلستر اجرا کرد.
جامعه آماری این نظرسنجی، دانشجویان دانشگاه های تهران بودند تا میزان رضایت از تغییرات ظاهری انجام شده در بدنه جوان و نخبگانی کشور و با سلیقه آنها اندازه گیری شود.
در مجموع 1180 نفر از دانشجویان دانشگاههای تهران در این نظر سنجی شرکت کردند که در ادامه خلاصه مدیریتی نتیجه نظرسنجی منتشر میشود. در تصاویر پیوست برخی نمودارها نیز منتشر میشود.
- 67 درصد از شرکت کنندگان معتقدند ظاهر دلستر قدیمی شده بود و نیاز به باز طراحی داشت.
- دلسترهای جدید با سلیقه 73 درصد از دانشجویان همگام بوده و آن را پسندیدهاند.
- 68 درصد از شرکت کنندگان میگویند شهرت نام تجاری از ظاهر محصول مهمتر است.
- 58 درصد از دانشجویان ، ظاهر جدید دلستر را نسبت به رقبایش متمایز میدانند.
- 45 درصد از دانشجویان میگویند ظاهر جدید دلستر باعث سردرگمی مشتری همیشگی میشود.
- 61 درصد از شرکت کنندگان معتقدند ظاهر جدید دلستر بیشتر از گذشته آنها را به نوشیدنش ترغیب میکند.
- 56 درصد از دانشجویان معتقدند طراحی جدید دلستر محافظه کارانه بوده است.
در نهایت از دانشجویان خواسته شده است که 4 عامل «کیفیت» ، «نام تجاری» ، «زیبایی» و «قیمت» را به ترتیب الویتشان در هنگام خرید ماءالشعیر مرتب کنند.
57 درصد از دانشجویان ، اولویت اولشان را «کیفیت» انتخاب کردند.
بیشترین فراوانی در اولویت دوم شرکت کنندگان با 37 درصد اجماع نظر به عامل «قیمت» بر میگردد.
زیبایی ظاهری در اولویت سوم با 36 درصد فراوانی و در اولویت چهارم با 50 درصد فراوانی مورد اجماع دانشجویان بوده است.