نتايج يک نظرسنجی علمی درباره بازطراحی دلستر

qaqa

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، شرکت بهنوش در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حاضر شد و در بازه 3 روزه برگزاری نمایشگاه(اول تا سوم خرداد 1402) یک نظر سنجی علمی را با ارائه پرسشنامه آنلاین (به روش کمی با طیف لیکرت) راجع به تغییر ظاهر دلستر اجرا کرد.

جامعه آماری این نظرسنجی، دانشجویان دانشگاه های تهران بودند تا میزان رضایت از تغییرات ظاهری انجام شده در بدنه جوان و نخبگانی کشور و با سلیقه آنها اندازه گیری شود.

در مجموع 1180 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در این نظر سنجی شرکت کردند که در ادامه خلاصه مدیریتی نتیجه نظرسنجی منتشر می‌شود. در تصاویر پیوست برخی نمودارها نیز منتشر می‌شود.

  • 67 درصد از شرکت کنندگان معتقدند ظاهر دلستر قدیمی شده بود و نیاز به باز طراحی داشت.
  • دلسترهای جدید با سلیقه 73 درصد از دانشجویان همگام بوده و آن را پسندیده‌اند.
  • 68 درصد از شرکت کنندگان می‌گویند شهرت نام تجاری از ظاهر محصول مهم‌تر است.
  • 58 درصد از دانشجویان ، ظاهر جدید دلستر را نسبت به رقبایش متمایز می‌دانند.
  • 45 درصد از دانشجویان می‌گویند ظاهر جدید دلستر باعث سردرگمی مشتری همیشگی می‌شود.
  • 61 درصد از شرکت کنندگان معتقدند ظاهر جدید دلستر بیشتر از گذشته آنها را به نوشیدنش ترغیب می‌کند.
  • 56 درصد از دانشجویان معتقدند طراحی جدید دلستر محافظه کارانه بوده است.


در نهایت از دانشجویان خواسته شده است که 4 عامل «کیفیت» ، «نام تجاری» ، «زیبایی» و «قیمت» را به ترتیب الویتشان در هنگام خرید ماءالشعیر مرتب کنند.
57 درصد از دانشجویان ، اولویت اولشان را «کیفیت» انتخاب کردند.

بیشترین فراوانی در اولویت دوم شرکت کنندگان با 37 درصد اجماع نظر به عامل «قیمت» بر می‌گردد.


زیبایی ظاهری در اولویت سوم با 36 درصد فراوانی و در اولویت چهارم با 50 درصد فراوانی مورد اجماع دانشجویان بوده است.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

بهنوش ایران تقدیرنامه اشتهار به کیفیت (4 ستاره) هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، مراسم اختتامیه هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای اتاق اصناف و بازرگانی، تولیدکنندگان، صنعتگران، کارآفرینان، شرکتهای بازرسی، ارزیابان و سرارزیابان،فعالان اقتصادی در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. و

ادامه مطلب »

هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت ملی بهنوش ایران پنج ستاره شد

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت ملی، در همایشی با حضور روسا و مدیران نهادهای انقلاب و شرکت‌های زیرمجموعه برگزار شد. و شرکت بهنوش ایران در این جایزه (تعالی سازمانی) موفق به کسب تقدیرنامه پنج ستاره گردید.در

ادامه مطلب »

برگزاری جلسه بررسی عملکرد تولید و فروش بهنوش با حضور دکتر صولی

مهدی صولی در جلسه بررسی عملکرد تولید و فروش بهنوش عنوان کرد: کارگران زحمتکش، موتور پیشران جهش تولید و تکمیل کننده زنجیره امنیت غذایی کشور اند. جلسه بررسی عملکرد تولید و فروش بهنوش ایران با حضور مهدی صولی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا