دلستر برگزیده اولین جشنواره آگهی‌های تلویزیون شد

16-9-برگزیده9-9

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، اولین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی روز گذشته با حضور جمعی از مدیران صداوسیما در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در این مراسم گفت: ما در حوزه‌های مختلف آثاری را در قالب‌های نمایشی، سریال‌ها و برنامه‌ها و… تولید می‌کنیم اما آنچه بیش از تولیدات ما روی فکر و سلیقه مخاطب اثر دارد تبلیغات بازرگانی است. تبلیغات بازرگانی در بهترین جدول پخش به صورت مکرر در کوتاهترین زمان ممکن روی فکر و رفتار مخاطب اثر دارد و اگر بگویم تاثیر شما بیش از ماست گزافه نیست.

جایزه بهترین آگهی در بخش «آگهی‌های علوم شناختی و اقتصاد رفتاری» به شرکت بهنوش ایران بابت آگهی دلستر با لهجه یزدی رسید. این آگهی با شعار «از دلستر بودن ماءالشعیر خود مطمئن شوید» از رسانه ملی پخش شده بود که با استقبال مخاطبان و مشتریان نیز همراه شده بود. همزمان با این آگهی، آگهی‌های دیگری نیز در جزیره هنگام، بندرانزلی و تهران برای دلستر تولید شد تا جایگاه این نوشیدنی محبوب را در فرهنگ سراسر کشور عزیزمان ایران نمایش دهد.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

حضور پرقدرت بهنوش در نمایشگاه نوشیدنی ها

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۳ با حضور ده ها شرکت مطرح ایرانی و بین المللی برگزار شد. بهنوش ایران میراث دار برند های نام آشنایی همچون دلستر، دوغ آبعلی، تاک، سینرژی

ادامه مطلب »

بازخورد بالای رسانه ای شکستن رکورد صادرات بهنوش ایران در 4 ماهه نخست سال ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، بسیاری از رسانه های و کانال های خبری، خبر شکستن رکورد صادرات بهنوش ایران در 4 ماهه نخست سال ۱۴۰۳ شرکت بهنوش را پوشش دادند. خبرگزاری ها و کانال های خبری مانند :تسنیم، برنا، خبر ورزشی، فارس نیوز

ادامه مطلب »

سمپلینگ دلستر در رویداد بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بادکوبه

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، سمپلینگ دلستر در رویداد بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بادکوبه در محل سالن همایش های موسسه آموزش عالی اندیشه معین واقع در سعادت آباد تهران توسط همکاران شرکت انجام گرفت. در این رویداد اساتید حوزه بازاریابی و تبلیغات ایران، فعالان و دانش پذیران این حوزه از شرکت های معتبر کشور حضور داشتند.

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا