دلستر؛ از اولین حضور تیم ملی در جام جهانی

22

«باهم دورهم» ماجرای ۵۶ سال همراهی شرکت بهنوش ایران و دلستر با مردم ایران است. جام جهانی و حضور تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها همیشه یکی از لحظه‌های رویایی و پر هیجان ما بوده که ۹۰ دقیقه‌های پر تپشی را برای ما ساخته است. دلستر تنها ماءالشعیریست که اولین حضور تیم ملی ایران در جام جهانی (۱۹۷۸ م -آرژانتین) را با چشمانش دیده و در دورهمی شاد و پرنشاط شما بوده است؛ حالا همگی شاهد ششمین حضور تیم کشورمان در جام جهانی ۲۰۲2 قطر هستیم. دلستر به این همراهی دیرینه می‌بالد.

داستان امسال ما ساده است؛ دلستر جام جهانی با لیبلی قدیمی تولید شده و آن را تبدیل به یک بطری جامانده از جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین کرده است. این بطری را می‌توانید در ۴ طعم کلاسیک، هلو، لیمو و استوایی از فروشگاه‌ها بخرید.

از دلستر جام جهانی با هشتگ #باهم_دورهم بنویسید و عکس بگذارید، هر کجا! همدیگر را به بهانه خوشی دورهمی‌های جام جهانی پیدا می‌کنیم، دلسترش با ما.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

حضور پرقدرت بهنوش در نمایشگاه نوشیدنی ها

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۳ با حضور ده ها شرکت مطرح ایرانی و بین المللی برگزار شد. بهنوش ایران میراث دار برند های نام آشنایی همچون دلستر، دوغ آبعلی، تاک، سینرژی

ادامه مطلب »

بازخورد بالای رسانه ای شکستن رکورد صادرات بهنوش ایران در 4 ماهه نخست سال ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، بسیاری از رسانه های و کانال های خبری، خبر شکستن رکورد صادرات بهنوش ایران در 4 ماهه نخست سال ۱۴۰۳ شرکت بهنوش را پوشش دادند. خبرگزاری ها و کانال های خبری مانند :تسنیم، برنا، خبر ورزشی، فارس نیوز

ادامه مطلب »

سمپلینگ دلستر در رویداد بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بادکوبه

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، سمپلینگ دلستر در رویداد بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بادکوبه در محل سالن همایش های موسسه آموزش عالی اندیشه معین واقع در سعادت آباد تهران توسط همکاران شرکت انجام گرفت. در این رویداد اساتید حوزه بازاریابی و تبلیغات ایران، فعالان و دانش پذیران این حوزه از شرکت های معتبر کشور حضور داشتند.

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا