تحول بسته‌بندی‌ محصولات بهنوش در 1401

طاصلی کاور خبر

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، پروژه طراحی جامع هویت بصری بهنوش همراه با بازطراحی بسته‌بندی‌ تمامی محصولات شرکت از تابستان 1400 کلید خورد. در این پروژه ضمن انجام مطالعات دقیق و تجمیع اطلاعات، کتاب مطالعات پروژه ناظر بر ظرفیت‌ها، محدودیت‌ها و ابتکارات اجرای تغییرات نیز تدوین و چاپ شد تا معیاری برای اتقان طراحی‌ها باشد.

اکنون عناصر اصلی هویت بصری بهنوش ایران طراحی شده است و همچنین بسته‌بندی محصولات نیز به تدریج با طرح‌های کنونی و موجود در بازار جایگزین می‌شود. تمام مراحل جایگزینی طرح‌های جدید به اطلاع ذینفعان محترم شامل شبکه پرتلاش فروش و مشتریان خواهد رسید.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

مجمع سالیانه بهنوش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، مجمع عمومي عادی سالانه شركت بهنوش ايران پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴٠۳ در مرکز همایش های پژوهشگاه نفت برگزار شد. این مجمع با حضور۸۱/۸۱ درصد صاحبان سهام و یا نمایندگان قانونی آنها بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي، شرکت مادر تخصصي مالي

ادامه مطلب »

خانواده بزرگ بهنوش عید غدیر خم را جشن گرفت

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، جشن بزرگ عید غدیر خم در زمین چمن کارخانه مرکزی بهنوش ایران با حضور پرسنل تلاشگر و خانواده های محترم ایشان به همراه آقای دکتر نبی الله مجد رئیس هئیت مدیره شرکت، آقایدکتر اسداللهی مدیر منابع انسانی هلدینگ صنایع

ادامه مطلب »

بهنوش ایران در نمایشگاه آگرفود ۱۴٠۳

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، نمایشگاه اگروفود ۲۰۲۴ تهران با حضور ده ها شرکت مطرح ایرانی و بین المللی برگزار شد. بهنوش ایران میراث دار برند های نام آشنایی همچون دلستر، دوغ آبعلی، تاک، سینرژی و .. بعنوان بزرگترین تولید کننده ماءالشعیر در خاورمیانه

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا