تحول بسته‌بندی‌ محصولات بهنوش در 1401

طاصلی کاور خبر

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، پروژه طراحی جامع هویت بصری بهنوش همراه با بازطراحی بسته‌بندی‌ تمامی محصولات شرکت از تابستان 1400 کلید خورد. در این پروژه ضمن انجام مطالعات دقیق و تجمیع اطلاعات، کتاب مطالعات پروژه ناظر بر ظرفیت‌ها، محدودیت‌ها و ابتکارات اجرای تغییرات نیز تدوین و چاپ شد تا معیاری برای اتقان طراحی‌ها باشد.

اکنون عناصر اصلی هویت بصری بهنوش ایران طراحی شده است و همچنین بسته‌بندی محصولات نیز به تدریج با طرح‌های کنونی و موجود در بازار جایگزین می‌شود. تمام مراحل جایگزینی طرح‌های جدید به اطلاع ذینفعان محترم شامل شبکه پرتلاش فروش و مشتریان خواهد رسید.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

برگزاری جلسه بررسی عملکرد تولید و فروش بهنوش با حضور دکتر صولی

مهدی صولی در جلسه بررسی عملکرد تولید و فروش بهنوش عنوان کرد: کارگران زحمتکش، موتور پیشران جهش تولید و تکمیل کننده زنجیره امنیت غذایی کشور اند. جلسه بررسی عملکرد تولید و فروش بهنوش ایران با حضور مهدی صولی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا

ادامه مطلب »

حضور پرقدرت بهنوش در نمایشگاه نوشیدنی ها

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۳ با حضور ده ها شرکت مطرح ایرانی و بین المللی برگزار شد. بهنوش ایران میراث دار برند های نام آشنایی همچون دلستر، دوغ آبعلی، تاک، سینرژی

ادامه مطلب »

بازخورد بالای رسانه ای شکستن رکورد صادرات بهنوش ایران در 4 ماهه نخست سال ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، بسیاری از رسانه های و کانال های خبری، خبر شکستن رکورد صادرات بهنوش ایران در 4 ماهه نخست سال ۱۴۰۳ شرکت بهنوش را پوشش دادند. خبرگزاری ها و کانال های خبری مانند :تسنیم، برنا، خبر ورزشی، فارس نیوز

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا