به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، پروژه طراحی جامع هویت بصری بهنوش همراه با بازطراحی بستهبندی تمامی محصولات شرکت از تابستان 1400 کلید خورد. در این پروژه ضمن انجام مطالعات دقیق و تجمیع اطلاعات، کتاب مطالعات پروژه ناظر بر ظرفیتها، محدودیتها و ابتکارات اجرای تغییرات نیز تدوین و چاپ شد تا معیاری برای اتقان طراحیها باشد.
اکنون عناصر اصلی هویت بصری بهنوش ایران طراحی شده است و همچنین بستهبندی محصولات نیز به تدریج با طرحهای کنونی و موجود در بازار جایگزین میشود. تمام مراحل جایگزینی طرحهای جدید به اطلاع ذینفعان محترم شامل شبکه پرتلاش فروش و مشتریان خواهد رسید.